Toplam piyasa değerine göre dünyanın en büyük 10. kripto para birimi olan Stellar Lumens (XLM), geçtiğimiz günlerde 55 milyar adet XLM token’i yakarak aslında başarılması zor bir adım attı. XLM bu yakma işlemi ile beraber yüzde 25 üzerinde artış yakaladı ve toplam piyasa değeri açısından da ciddi bir değer elde etti. İlgili haber hakkındaki detayları buradan okuyabilirsiniz. Ancak sosyal medya platformu Reddit üzerinde açılan bir konu, Stellar yönetiminin bu hamle ile ABD Menkul Kıymetler Yasası’nı ihlal etmiş olabileceğini belirtmekte. İlgili gönderide Stellar Foundation’ın sahip olduğu token’lerinin yarısını yakma kararının aslında bir şirketin hisse senedine yönelik yaptığı eyleme benzediği vurgulanmakta. ABD’nin finansal regülatörü Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu benzer sebeplerden ötürü Kik gibi birçok kripto para projesine dava açıp istediğini elde etse de, henüz XLM projesine yönelik böyle bir adım atılmadı. EOS, XRP ve XLM SEC buna ek olarak geçtiğimiz tarihlerde dünyanın en büyük ICO’sunu yapan EOS‘un arkasındaki firma Block.one‘a da […]